Thierry Henry, Lukas Podolski oraz Cafu promują konkurs Hyundai dla kibiców piłkarskich
Wystartowała kampania reklamowa producenta samochodów Hyundai, jednego z oficjalnych partnerów Mistrzostw Świata FIFA 2018 w Rosji. Twarzami akcji są piłkarze Thierry Henry, Lukas Podolski oraz Cafu.
Hyundai ogłosił międzynarodowy konkurs dla fanów piłki nożnej - każdy, kto za pośrednictwem Facebooka, Twittera, Google+ lub VK wyśle zdjęcie lub film pokazujący własne zwyczaje związane z kibicowaniem, ma szansę wygrać bilety na mecz finałowy tegorocznego Mundialu. Post musi być dostępny publicznie oraz zawierać w opisie hasztagi #myfootballheritage i #NazwaKraju (np. #Polska).
Ambasadorzy kampanii - Thierry Henry, Lukas Podolski oraz Cafu - w filmach promujących kampanię przywołują swoje piłkarskie wspomnienia, zachęcając tym samym do udziału w konkursie.
Akcja promująca konkurs potrwa do 13 maja. Zaplanowane działania obejmują media digitalowe. Za przygotowanie materiałów kreatywnych, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Thierry Henry, Lukas Podolski oraz Cafu promują konkurs Hyundai dla kibiców piłkarskich