Tomasz Szurawski rozstaje się z Gremi Business Communications
Tomasz Szurawski, dyrektor działu marketingu korporacyjnego w Gremi Business Communications, odchodzi z wydawnictwa - ustalił portal Wirtualnemedia.pl
- Z początkiem marca odchodzę z Gremi Business Communications. “Rzeczpospolita” to silna marka i fenomen na polskim rynku prasowym. Taką ją zapamiętam. Życzę koleżankom i kolegom z GBC sukcesów w walce o silną pozycję rynkową wszystkich tytułów - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Szurawski. Przyczyn odejścia nie komentuje. - Moje dalsze plany zawodowe są w fazie negocjacji - dodaje.
Tomasz Szurawski do wydawnictwa dołączył w maju ub.r. razem z pięcioma innymi menedżerami, którzy przeszli z Ringier Axel Springer Polska (więcej na ten temat). Ściągnął ich Jerzy Karwelis, który wcześniej przeszedł z RASP do Gremi Media (poprzednik GBC) na stanowisko dyrektora wydawniczego, ale już po pół roku z niego zrezygnował (przeczytaj więcej).
W RASP Tomasz Szurawski pracował przez 12 lat. Odpowiadał tam kolejno za PR, programy CSR, komunikację wewnętrzną i korporacyjną, kreację i promocję produktową, event marketing i sprzedaż B2B. Ostatnim zajmowanym przez niego stanowiskiem w poprzedniej firmie była funkcja zastępcy dyrektora marketingu korporacyjnego.
Gremi Business Communications jest wydawcą m.in. “Rzeczpospolitej”, “Parkietu” i “Sukcesu”.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Tomasz Szurawski rozstaje się z Gremi Business Communications