„Trzy znaki smaku” promują żywność regionalną (wideo)
Trwa kampania „Trzy znaki smaku” mająca na celu promocję regionalnych produktów żywnościowych, a także informująca o systemie ich ochrony. Akcję dla Agencji Rynku Rolnego przygotowały firmy Gutenberg networks Warszawa, Sopexa Polska i OMD.
Działania - które potrwają do 2016 roku - mają na celu informowanie konsumentów oraz producentów żywności o wspólnotowym systemie ochrony produktów regionalnych i tradycyjnych, a także promowanie znakowanych w tym systemie produktów spożywczych. W Polsce jest już 36 produktów z oznaczeniami: Chroniona Nazwa Pochodzenia (ChNP), Chronione Oznaczenie Geograficzne (ChOG) i Gwarantowana Tradycyjna Specjalność (GTS).

Akcję zainicjowała Agencja Rynku Rolnego we współpracy z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Sfinansowano ją przy wsparciu Unii Europejskiej oraz z krajowego budżetu.
Działaniom towarzyszą reklamy ukazujące regionalne specjały: olej rydzowy, fasolę wrzawską, jabłka grójeckie, podkarpacki miód spadziowy oraz kiełbasę jałowcową.
Za realizację spotów odpowiada agencja Gutenberg networks Warszawa we współpracy z Sopexa Polska, która również wyprodukowała materiały informacyjne w postaci ulotek, broszury i przewodnika „Szlakiem dobrego smaku”. Są one rozdawane m.in. na targach, festiwalach, seminariach. Z kolei zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: „Trzy znaki smaku” promują żywność regionalną (wideo)