Twitch ma nowego szefa marketingu
Platforma streamingu i wideo dla graczy Twitch powołała Douga Scotta na stanowisko chief marketing officera.
Doug Scott 

Doug Scott będzie pracował z biura Twitcha w San Francisco. Jego głównym wyzwaniem będzie pozycjonowanie Twitcha jako "środowiska rozrywki dla całych grup graczy".
Scott zastąpił Kate Jhaveri, która zajmuje się obecnie marketingiem NBA. Jhaveri z serwisem pożegnała się po dwóch latach.
W przeszłości prawie sześć lat był wiceprezesem Electronic Arts, odpowiedzialnym za globalny marketing produktów online. Ostatnio pracował w firmie produkującej gry przeglądarkowe Zynga. Karierę zaczynał w YouTube.
Twitch został przejęty przez Amazona w w 2014 roku za 970 mln dolarów.
Personalia

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Twitch ma nowego szefa marketingu