Tygodniki telewizyjne tracą, „Tele Tydzień” najchętniej kupowany
W styczniu 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu br. uplasowała się na poziomie 793 033 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 6,02 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 8,06 proc. i ustabilizowała się na poziomie 330 858 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w styczniu 2016 roku wyniósł 172 546 egz., po spadku o 8,68 proc.
Na ostatnim, czwartym miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 18,58 proc. i wyniosła 85 621 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl | styczeń | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 049 872 | 793 783 | 793 033 | 1 147 451 | 845 055 | 843 830 |
To & Owo | 493 728 | 330 858 | 330 858 | 540 025 | 359 854 | 359 854 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 261 923 | 172 546 | 172 546 | 288 944 | 188 950 | 188 950 |
Program TV | 167 501 | 106 447 | 85 621 | 202 696 | 128 122 | 105 156 |
W styczniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca również wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Tele Tydzień” - było to 6,16 proc.
Wirtualnemedia.pl | miesiąc | |||||
ZKDP | styczeń 2016 | grudzień 2015 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 049 872 | 793 783 | 793 033 | 1 098 639 | 845 898 | 845 098 |
To & Owo | 493 728 | 330 858 | 330 858 | 507 734 | 340 175 | 340 175 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 261 923 | 172 546 | 172 546 | 264 470 | 172 724 | 172 724 |
Program TV | 167 501 | 106 447 | 85 621 | 167 824 | 105 726 | 86 151 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Tygodniki telewizyjne tracą, „Tele Tydzień” najchętniej kupowany