Tymbark promuje nowe musy
Ruszyła digitalowa kampania reklamowa nowych musów Tymbarku w trzech wariantach smakowych. Przygotowała ją agencja Brainbox.
Mus + Zboże Tymbark to trzy nowe propozycje. Mus jabłko, cynamon + kasza jaglana; Mus owoce tropikalne + ryż oraz Mus jabłko, mango, banan + płatki owsiane. Każdy oryginalny, każdy inny, ale każdy tak samo smakowity i pożywny.
Reklamy produktów podkreślają, że nowa linia musów Tymbarku to połączenie najlepszych owoców z wartościowymi zbożami.
Agencją odpowiedzialną za kreację jest BrainBox.
Marketing internetowy
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Tymbark promuje nowe musy