Urbańska, Kofta i Wolszczak w kampanii „Dotykam = Wygrywam”
1 października wystartuje trzecia edycja kampanii „Dotykam = Wygrywam”, w której Polki będą namawiane do oddawania swoich zużytych biustonoszy. Akcję, przygotowaną przez markę Panache i stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny, wspierają m.in. Grażyna Wolszczak i Krystyna Kofta.

Przez cały październik w salonach bieliźnianych, które biorą udział w kampanii dostępny będzie „Kosz na biustonosz”, czyli specjalny kosz, do którego należy wrzucać zużytą bieliznę. Każda kobieta, która w ten sposób wesprze Stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny, otrzyma kupon rabatowy o wartości 20 zł na zakup nowego i dobrze dopasowanego biustonosza z oferty Panache.
Po zakończeniu akcji, zebrana bielizna zostanie przekazana do recyklingu firmie Leier, a całkowity zysk zostanie przekazany na rzecz Polskich Amazonek Ruchu Społecznego. Z kolei marka Panache przekaże część zysków ze sprzedaży biustonoszy w październiku na cele statutowe stowarzyszenia.

Ambasadorkami tegorocznej edycji są: Grażyna Wolszczak, Małgorzata Potocka z Teatru Sabat, Krystyna Kofta, Katarzyna Cichopek-Hakiel, Daria Widawska, Natasza Urbańska, Ewa Wojciechowska, Aleksandra Kisio, Aleksandra Mikołajczyk, Karolina Szostak, Elżbieta Romanowska, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Anna Gzyra, Magdalena Modra i Maria Góralczyk. W kampanię zaangażował się także Artur Chamski, który namawia kobiety do regularnego samobadania piersi.
Adresy sklepów, biorących udział w akcji, można znaleźć na stronie dotykamwygrywam.pl.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Urbańska, Kofta i Wolszczak w kampanii „Dotykam = Wygrywam”