Virgin Mobile wprowadza multiSIM, abonamenty nawet za połowę ceny
Operator Virgin Mobile wprowadza na rynek ofertę multiSIM. Dobierając kolejny abonament, użytkownik uzyskuje 50 proc. rabatu na każdą kolejną aktywację. Oferta jest promowana kampanią, przygotowaną przez agencję Gong.
MultiSIM to pierwsza oferta, w ramach której klient może kupić do pięciu numerów na jedną umowę przez internet.
Z kolei użytkownicy, którzy mają już numer w abonamencie Virgin Mobile, mogą dobrać do swojej oferty od jednego do czterech numerów z wybranym planem taryfowym, z których każdy będzie objęty rabatem 50 proc. na usługi. Mechanizm rabatowy obejmie również przenoszenie numerów - wówczas dodawanie kolejnych numerów będzie się odbywało pojedynczo.
Na początek z usługi będą mogli skorzystać klienci zamawiający nowe aktywacje oraz obecni klienci oferty abonamentowej Virgin Mobile. Możliwość przenoszenia numerów do oferty od innego operatora lub z oferty na kartę zostanie udostępniona w ciągu najbliższych dni.
Nowe numery można zamówić z jednym z trzech planów Plan 1, Plan 2, Plan 3:
|
Usługi dostępne w ramach Planów: |
Plan 1 |
Plan 2 |
Plan 3 |
|
Nielimitowane minuty na numery komórkowe do wszystkich sieci w Polsce |
Tak |
Tak |
Tak |
|
Nielimitowane minuty na numery stacjonarne w Polsce |
- |
Tak |
Tak |
|
Nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci w Polsce |
Tak |
Tak |
Tak |
|
Nielimitowane MMS-y do wszystkich sieci w Polsce |
- |
Tak |
Tak |
|
Pakiet Internetu w Polsce |
3 GB |
8 GB |
15 GB |
|
Standardowa cena za Plan |
19 zł |
29 zł |
39 zł |
|
Promocyjna cena za Plan na 2-gą do 5-tej aktywacji (numer MSISDN) jeżeli przynajmniej jeden numer MSISDN w grupie jest w Planie 2 lub Planie 3 |
9,50 zł |
14,50 zł |
19,50 zł |
Start oferty wspierany będzie kampanią reklamową w telewizji i internecie, która startuje 1 września. Za jej kreację odpowiada agencja Gong. Jest to ciąg dalszy kampanii z brand hero - Docentem Albowiem, którego rolę odgrywa aktor Jacek Kopczyński.
Najnowsze spoty w reżyserii Jana Forysia produkowała Papaya Films a za postprodukcję odpowiadały studia Miło i Głośno. Za zakup mediów online odpowiada agencja iProspect, offline dom mediowy Mindshare.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Virgin Mobile wprowadza multiSIM, abonamenty nawet za połowę ceny