Visa reklamuje małym i średnim firmom karty Visa Business
Pod hasłem „Ty, Twój zespół i karta Visa Business” ruszyła kampania reklamowa kart płatniczych Visa Business skierowana do właścicieli i pracowników małych i średnich firm. Akcję przygotowały agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Poland i dom mediowy MEC.

Reklamy z kampanii przedstawiają konkretne sytuacje, w których mogą się znaleźć przedsiębiorcy. Podkreślają jednocześnie, że korzystanie z kart Visa Business pozwala na sprawne i szybkie działania biznesowe.
- Karty Visa Business mają wiele zalet umożliwiających małym i średnim przedsiębiorcom, a także zatrudnionym przez nich pracownikom, lepszą kontrolę nad firmowymi finansami i większą swobodę w realizowaniu płatności. Zależy nam na przedstawieniu tych zalet w sposób lekki i zrozumiały i tak też została skonstruowana nasza kampania - opisuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu Visa Europe w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Akcja reklamowa jest prowadzona od 29 września w internecie (m.in. Dlahandlu.pl, E-hotelarz.pl, Egospodarka.pl, LinkedIn) oraz punktach sprzedaży (plakaty w sklepach Makro Cash and Carry, promocja wspólnie z siecią Praktiker startująca 23 października). Potrwa do końca listopada.

Strategią i kreacją kampanii oraz produkcją reklam zajęła się agencja Saatchi & Saatchi Poland, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Visa reklamuje małym i średnim firmom karty Visa Business