Vodafone z MySpace
Vodafone zawarł porozumienie z MySpace, w ramach którego materiały filmowe z muzycznych imprez sponsorowanych przez operatora komórkowego zostaną udostępnione użytkownikom serwisu społecznościowego.
Tego typu materiały pojawią się na stronach profilu o nazwie 'Vodafone Music Reporter', który zostanie udostępniony internautom z Niemiec, Włoch, Hiszpanii oraz Wiekiej Brytanii - informuje serwis Brand Republic.
W ten sposób Vodafone będzie promować swoje muzyczne inicjatywy, wśród których znajdują się letnie festiwale muzyczne takie jak Music Unlimited Cologne w Niemczech.
W profilu 'Vodafone Music Reporter' mają pojawić się również treści tworzone przez samych użytkowników MySpace ze wspomnianych czterech państw. Będą oni mogli także wziąć udział w konkursie na najlepszą relację z imprez sponsorowanych przez operatora. Zwycięzca weźmie udział w jednym z programów tworzonych przez stację MTV.
źródło: Brand Republic
Telefonia Komórkowa
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Vodafone z MySpace