W 2011 operatorzy komórkowi stracili przez portale społecznościowe 13,9 mld USD
W ostatnich latach na skutek rosnącej popularności aplikacji społecznościowych w smartfonach operatorzy komórkowi zanotowali znaczący spadek przychodu z wiadomości SMS.
Firma analityczna Ovum szacuje, że w 2010 roku sieci komórkowe straciły 8,7 miliarda dolarów, a w roku 2011 kolejne 13,9 miliarda dolarów.
To efekt coraz większej popularności aplikacji społecznościowych. takich jak Whatsapp, Blackberry Messenger czy Facebook Chat, na rzecz których użytkownicy rezygnują z komunikacji za pomocą wiadomości SMS.
Telefonia Komórkowa
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: W 2011 operatorzy komórkowi stracili przez portale społecznościowe 13,9 mld USD