W reklamach Orange nowi aktorzy pod jednym dachem, koniec „Rodzinki.pl” (wideo)
Orange Polska zaczyna nową serię reklam, w których będą występować mieszkańcy i właściciel apartamentowca, odgrywani przez znanych aktorów, m.in. Magdalenę Popławską, Olgę Bołądź, Piotra Głowackiego i Tomasza Schuchardta. Kończy tym samym ponad dwuletni cykl reklam z rodziną Boskich z serialu „Rodzinka.pl”.
Nowe reklamy Orange będą pokazywać perypetie mieszkańców i właściciela apartamentowca, m.in. małżeństwa z dwójką dzieci i psem, pary trzydziestolatków, trzech studentów i właściciela bistro. Każdy z nich ma inny temperament, styl życia i potrzeby, ale lubią się i często ze sobą spotykają. Wszyscy są klientami Orange, którego punkt sprzedaży znajduje się na parterze budynku.
W role bohaterów wcielają się znani aktorzy filmowi i serialowi, m.in. Magdalena Popławska, Piotr Głowacki, Olga Bołądź, Tomasz Schuchardt, Filip Opania i Marcin Stec. Orange podkreśla, że dla wszystkich jest to pierwszy udział w dużej akcji reklamowej.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Nowy cykl reklam ma w dowcipny i inspirujący sposób pokazywać usługi Orange odpowiadające na codzienne potrzeby różnych osób. Na razie przygotowano cztery spoty. Pierwszy przedstawia główne postaci i zarysowuje łączące ich relacje, a kolejne będą mieć charakter produktowy: jeden rozgrywa się w domu rodziny, kolejny w mieszkaniu pary trzydziestolatków, a bohaterem innego jest pies Tenor. Cały format jest zaplanowany długoterminowo.
- Podstawowym założeniem naszego nowego formatu kreatywnego jest pełne zintegrowanie we wszystkich kanałach, które budują doświadczenie z marką. Świat online ma trwały udział w każdym aspekcie życia, a narzędzia mobilne towarzyszą nam o każdej porze - opisuje Paweł Patkowski, dyrektor wykonawczy ds. marki i komunikacji marketingowej Orange Polska.
Start nowego formatu oznacza też koniec cyklu reklam z rodziną Boskich z serialu „Rodzinka.pl.”. Ten cykl zaczął się we wrześniu 2013 roku, w początkowym okresie obejmował też miniserial promocyjny „Boscy w sieci”. W ostatnich reklamach z serii występowała przede wszystkim Małgorzata Kożuchowska: w październiku reklamowała Smart Plan z Neostradą, a we wrześniu usługę Orange Energia, z kolei dzieci i dziadkowie Boscy promowali Smart Plany LTE. Rzadziej natomiast pojawiał się Tomasz Karolak, który osobno reklamował usługi Orange dla firm, po tym jak w pod koniec maja br. niefortunnie zaangażował się w kampanię prezydencką Bronisława Komorowskiego, a krótki kryzys wizerunkowy aktora sięgnął też telekom.
Przy czym wybrani aktorzy z „Rodzinki.pl” nadal będą pojawiać się w niektórych reklamach Orange. Jak poinformował nas rzecznik firmy Wojciech Jabczyński, współpraca będzie kontynuowana przede wszystkim z Małgorzatą Kożuchowską.
Działania w ramach nowego cyklu reklamowego są prowadzone przede wszystkim w telewizji, internecie oraz na outdoorze (billboardach w całym kraju z hasłem „Co zrobią razem?“ i zaproszeniem na stronę internetową akcji).
Strategię i kreację kampanii wspólnie z Orange Polska przygotowały agencje Publicis Poland, VML Poland (odpowiadająca za aktywności w internecie) i Havas Worldwide Warsaw. Spoty nakręcił Wojciech Szepel, wyreżyserował Arni Olafur Assgeirson, produkcją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcją - Platige Image i Chimney. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: W reklamach Orange nowi aktorzy pod jednym dachem, koniec „Rodzinki.pl” (wideo)