Wafelki Góralki przedłużają współpracę z Dziadkiem do orzechów
Producent wafelków Góralki, IDC Polonia, przedłuża współpracę z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to czwarty rok pracy agencji dla tego klienta.
Dziadek do orzechów będzie kontynuował obsługę mediów społecznościowych wafelków Góralki.
Agencja odpowiada za działania ongoingowe, obsługę kampanii płatnych, współpracę z influencerami, a także organizację aktywacji i dodatkowych kampanii.
Współpraca między podmiotami trwa od czasu wygranego przetargu zimą 2020 roku.
- Współpraca z IDC Polonia to dla nas ogromna przyjemność i prawdziwie pyszna radość. Cieszy nas, że Góralki po trzech latach będą w naszym portfolio również w 2024 roku - to świadczy o ogromnym zaufaniu, jakim obdarza nas klient i jesteśmy z tego bardzo dumni - mówi Ewa Sulewska, head of content w Dziadku do orzechów.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Wafelki Góralki przedłużają współpracę z Dziadkiem do orzechów