Walk The Line będzie reklamować Perłę Chmielową
Walk The Line przygotuje i przeprowadzi kampanię reklamową piwa Perła Chmielowa. Agencja wygrała przetarg zorganizowany przez Browary Lubelskie.
W przetargu na przygotowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej piwa Perła Chmielowa brało udział pięć agencji.
Najlepsza okazała się Walk The Line, dzięki czemu odpowiada za akcję, która obejmie prasę lokalną, punkty sprzedaży i outdoor.
Inne

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Walk The Line będzie reklamować Perłę Chmielową