SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Właściciel TVN z nowymi platformami reklamowymi

Warner Bros. Discovery US Ad Sales zaprezentowało NEO i DemoDirect, dwa nowe rozwiązania, które zostaną wprowadzone na rynek w tym roku, a które przyspieszą skuteczność i wydajność marek w całym portfolio premium WBD.

Logo Warner Bros. Discovery, właściciela TVN Logo Warner Bros. Discovery, właściciela TVN

NEO, nowa platforma reklamowa, ma zapewnić kupującym bezpośredni dostęp do całego zasobu wideo premium WBD w zakresie przesyłania strumieniowego, liniowego, FAST i syndykacji, za pośrednictwem jednego uproszczonego i intuicyjnego interfejsu użytkownika. 

Platforma zaprojektowana w celu zwiększenia przejrzystości i wpływu, ma umożliwić reklamodawcom dopasowanie swoich komunikatów do najlepszych w swojej klasie treści WBD. Po raz pierwszy kupujący będą mieli większą kontrolę i bezpośredni dostęp do całego zasobu WBD.

"Z przyjemnością przedstawiamy NEO, dynamiczną platformę, która na nowo definiuje sposób, w jaki partnerzy mogą uzyskać dostęp do naszego kultowego portfolio treści, zapewniając, że wartość oferty WBD — i dane za nią stojące — trafiają bezpośrednio do klientów” — powiedziała Jill Steinhauser, group senior vice president, Platform Monetization and Partnerships w Warner Bros. Discovery. „Dzięki temu wyjątkowemu narzędziu reklamodawcy mogą zmaksymalizować pełny potencjał swoich wydatków reklamowych, analizować dane wyraźniej i kupować na własnych warunkach, aby skalować kampanie szybciej i mądrzej” – dodała. 

Większa kontrola i kompleksowa aktywacja

NEO daje marce pełną kontrolę dzięki intuicyjnej platformie, która umożliwia dostosowanie wszystkich aspektów kampanii, w tym budżetów, tempa i celów optymalizacji, w ramach jednej, uproszczonej platformy.

Marki zyskują też pełną widoczność na każdym ekranie WBD w kompleksowym panelu, połączoną z możliwością działania w miejscu i czasie wyświetlania reklam, a także wsparcie w postaci szczegółowych danych na poziomie treści i solidnych analiz skuteczności.

Reklamodawcy zyskają ponadto możliwość aktywacji własnych danych, wykorzystując jednocześnie rozszerzone dane o odbiorcach własnych serwisu WBD, co umożliwi inteligentniejsze targetowanie, możliwość raportowania wielokanałowego w czasie rzeczywistym, pomiary i większe możliwości zwrotu z inwestycji (ROI).

WBD nawiązuje współpracę z firmami FreeWheel i Magnite, w celu opracowania NEO, zapewniającego lepsze rozwiązania i większą wydajność systemu, aby sprostać wymaganiom nabywców w coraz bardziej złożonym i rozdrobnionym ekosystemie.

„FreeWheel jest od dawna dumnym partnerem Warner Bros. Discovery w ich wysiłkach na rzecz płynnego łączenia reklamodawców z ich pożądanymi odbiorcami, w tym z ich nową platformą zakupową NEO” — powiedział Mark McKee, wiceprezes wykonawczy, dyrektor generalny FreeWheel. „Umożliwiając bezpośredni dostęp do treści wideo premium WBD, FreeWheel pomaga im usprawnić proces zakupu reklam na wszystkich ekranach. Pozwala to WBD zwiększyć wydajność i przejrzystość w całym procesie zakupu reklam, jednocześnie ułatwiając nowym reklamodawcom udział w ekosystemie telewizyjnym”.

Uproszczenie i usprawnienie zakupów

Z kolei dzięki uruchomieniu DemoDirect, Warner Bros. Discovery będzie dostarczać innowacyjne liniowe rozwiązanie reklamowe zaprojektowane w celu uproszczenia i usprawnienia zakupów opartych na danych demograficznych w całym portfolio sieci premium WBD. To rozwiązanie oferuje też reklamodawcom pojedynczą, zoptymalizowaną ścieżkę dotarcia do kluczowych odbiorców za pomocą jednego planu, jednego CPM i jednej faktury.

„DemoDirect jest stworzony dla tego, jak marki wybierają dziś zakupy — usprawniony, skalowalny i uproszczony” — powiedziała Allie Carr, group senior vice president, Platform Monetization w Warner Bros. Discovery. „Jesteśmy podekscytowani debiutem tego dynamicznego narzędzia, które bezpośrednio rozwiązuje tarcie związane z liniowym kupowaniem i tworzy inteligentniejszą, bardziej ujednoliconą ścieżkę dla naszych klientów w Warner Bros. Discovery”.

Główne cechy DemoDirect obejmują: jednolitą skalę, jakościowe treści, niezawodny przekaz, elastyczność i kampanie dostosowane do indywidualnych potrzeb. 

WBD wskazuje, że dzisiejszy przemysł reklamowy wymaga inteligentniejszych narzędzi i wydajności systemów, aby sprostać wymaganiom kupujących w coraz bardziej złożonym i rozdrobnionym ekosystemie. Dzięki tym dwóm nowym rozwiązaniom WBD realizuje swoje zobowiązanie do lepszej obsługi branży i umożliwienia naszym partnerom i klientom osiągania celów i maksymalizacji inwestycji.

Dołącz do dyskusji: Właściciel TVN z nowymi platformami reklamowymi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl