Warsaw/Creatives z obsługą Answear.com
Multibrandowy sklep internetowy Answear.com rozpoczyna współpracę z agencją Warsaw/Creatives. Start wspólnych działań zaplanowano na luty 2025 roku. Zakres obsługi obejmie PR i media relations.
Współpraca z Warsaw/Creatives ma na celu kompleksowe wzmocnienie obecności marki Answear.com w polskich mediach, a także rozbudowanie relacji z otoczeniem biznesowym.
Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie długoterminowych działań komunikacyjnych, obejmujących m.in. media relations, tworzenie planów komunikacji PR i prowadzenie biura prasowego online. Priorytetem jest dotarcie do szerokiego grona odbiorców, w tym grup kluczowych z perspektywy rozwoju biznesu Answear.com oraz podkreślenie oferty premium platformy i zmianę jej pozycjonowania w ogólnej komunikacji.
– Cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę z zespołem Warsaw/Creatives. To partner, który rozumie zarówno rynek e-commerce, jak i specyfikę branży premium fashion. Świeża wizja i wsparcie kreatywne związane z rozwojem naszej marki umocni jej pozytywny wizerunek w mediach oraz skuteczne komunikowanie naszej wizji, wartości i pasji do mody. Wierzymy, że ta współpraca pomoże nam w jeszcze efektywniejszym dotarciu do naszych klientów i interesariuszy – mówi Anna Szwec, PR & communication manager Answear.com.
W ramach prowadzonych działań agencja będzie odpowiedzialna za stały kontakt z dziennikarzami oraz aktywną prezentację marki Answear.com w mediach branżowych i lifestylowych.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Warsaw/Creatives z obsługą Answear.com