Answear.com otworzył specjalny salon w Warszawie. „Więcej niż sklep”
Answear.com, internetowa platforma z modą, działająca w Polsce i na 11 europejskich rynkach, otworzyła concept store w warszawskiej Fabryce Norblina.
- Answear Concept Store to więcej niż sklep. To przestrzeń, w której moda łączy się z kreatywnością, a zakupy stają się niezapomnianym doświadczeniem. Pragniemy oferować naszym klientom nie tylko wyselekcjonowane kolekcje od światowych marek modowych, ale także wyjątkową atmosferę, najwyższy poziom komfortu podczas zakupów, a także okazję do relaksu, rozrywki i inspiracji – mówi Krzysztof Bajołek, CEO Answear.com.
Wysyp marek w sklepie Answear.com
Sklep ma 2000 mkw. Marki dostępne w nim to m.in.: Victoria Beckham, Tory Burch, Rotate, Custommade, Elisabetta Franchi, Liu Jo, Pinko, MICHAEL Michael Kors, Iro, Diesel, AllSaints, Vanda Novak, Coach, Swarovski, czy Furla, a także adidas, Calvin Klein, Boss, Tommy Hilfiger czy Polo Ralph Lauren. Oferta obejmuje asortyment męski, damski i dziecięcy. Dostępne będą także marki z kategorii home & lifestyle.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Salon wyróżnia drewniana podłoga wykonana specjalnie na zamówienie Answear oraz niestandardowe meble zaprojektowane na potrzeby concept store, jak również artystyczne, olbrzymie witryny sklepu. Przez najbliższy czas będzie można w nich zobaczyć projekty Anny Szczęsny. Inspiracją stojącą za projektami jest najnowsza kampania wizerunkowa Answear.com „Ubierz życie w to, co cenne".
Kawiarnia w concept store z modą
W sklepie znajduje się Punkt Krawiec Answear, w którym można dostosować do swoich potrzeb zakupione rzeczy, a także zadbać o ich wygląd. W salonie jest też kawiarnia, otoczona roślinną oranżerią, oraz Pickup Point, czyli stanowisko do odbierania zamówień online z www.answear.com, wraz z opcją przymierzenia zamówionych rzeczy, a także wyprasowania ich na miejscu.Przestronne, inteligentne przymierzalnie umożliwiają z kolei szybki wybór rozmiaru czy koloru odzieży bez wychodzenia z przymierzalni.
W obiekcie we współpracy z markami organizowane będą różne eventy.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Answear.com otworzył specjalny salon w Warszawie. „Więcej niż sklep”