Mariusz Ryciak szefem marketingu Answear.com
Mariusz Ryciak objął w Answear.com stanowisko chief marketing officera na Europę Środkową i Wschodnią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracował m.in. w takich firmach, jak Colian, Oshee czy FoodCare.

Do zespołu firmy Answear.com dołączył Mariusz Ryciak, obejmując stanowisko chief marketing officera na region CEE (Europa Środkowa i Wschodnia).
Do jego zadań należeć będzie m.in. budowa „love brandu” Answear.com i skuteczna realizacja strategii marketingowej marki oraz osiągnięcie pozycji lidera rynku fashion e-commerce w Europie Centralnej.
Ryciak z branżą marketingową i reklamową związany jest 26 lat. Ostatnio, przez blisko 2 lata był dyrektorem marketingu w firmie Colian (właściciel takich marek, jak Oranżada Hellena czy Grześki).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wcześniej, przez blisko 3 lata był zawodowo związany z firmą Oshee - najpierw jako dyrektor marki, potem wicedyrektor marketingu, a następnie group chief marketing officer.
W latach 2013 -2017 pracował jako strategic director w NeumannBrown. Był również współwłaścicielem i art directorem m.in. w agencji reklamowej Blue Angels. W latach 1999-2003 pracował w departamencie sponsoringu firmy telekomunikacyjnej PTC (dziś T-Mobile Polska).
W maju z Answear.com po 11 latach pracy pożęgnał się Wojciech Tomaszewski, członek zarządu ds. ekspansji i sprzedaży na rynkach zagranicznych. Był z nią związany przez 11 lat.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Mariusz Ryciak szefem marketingu Answear.com