Watchdog Polska nowym klientem Propsy PR
Sieć Obywatelska Watchdog Polska, zajmująca się udostępnianiem obywatelom informacji publicznej, rozpoczęła współpracę z agencją Propsy PR.
Agencja odpowiedzialna będzie za wybrane działania media relations, komunikacyjne wsparcie projektów prowadzonych przez Watchdog Polska, a także za budowanie relacji z biznesem oraz wspólne rozszerzanie pojęcia CSR o odpowiedzialność za państwo.
- Zależy nam na wizji państwa przejrzystego. Wiemy, że sami w Sieci Obywatelskiej tego nie zrobimy, a z drugiej strony widzimy potrzebę innych osób i grup, w tym biznesu. Dzięki pierwszym wspólnym działaniom z Propsy PR wiemy już, że biznes widzi pewne rzeczy w państwie podobnie, a teraz szukamy sposobu, jak połączyć wysiłki i wspólnie dążyć do obranego celu - mówi Katarzyna Batko-Tołuć, członkini zarządu Sieci Obywatelskiej Watchdog Polska.
Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Watchdog Polska nowym klientem Propsy PR