Więcej marketingu w nowym formacie 'Marketing&more'
Od numeru wrześniowego miesięcznik branżowy "Marketing&more" (Medical Tribune Polska) zmienił format z prawie kwadratowego (270 x 280 mm) na A4 (210 x 297 mm). Modyfikacji uległa też zawartość pisma, w której ma być teraz więcej treści dotyczących marketingu.
Od numeru wrześniowego miesięcznik branżowy "Marketing&more" (Medical Tribune Polska) zmienił format z prawie kwadratowego (270 x 280 mm) na A4 (210 x 297 mm). Modyfikacji uległa też zawartość pisma, w której ma być teraz więcej treści dotyczących marketingu.
Wydawca zdecydował się na zmianę formatu miesięcznika na A4, bo jest on typowy dla innych magazynów drukowanych i wygodniejszy dla czytelników (zmieści się w torebce, aktówce czy torbie z laptopem).
Od wrześniowego numeru "Marketing&more" w swoich materiałach
ma docierać bardziej do istoty marketingu. - Będziemy prezentować
marketing mix we właściwych proporcjach - w takich w jakich zajmują
się nimi marketerzy - tłumaczy nam Agnieszka Gołąbek, PR manager
magazynu.
Informuje ona, że w tytule pojawi się np. więcej wywiadów z
marketerami na temat strategii ich marek czy więcej informacji o
trade marketingu. - Nie rezygnujemy jednak z żadnej z
dotychczasowych rubryk czy tematów tylko inaczej zostaną rozłożone
akcenty - zastrzega Gołąbek.
Wrześniowe wydanie magazynu "Marketing&more" od 9 września w sprzedaży w standardowej cenie 15 zł. Liczy w sumie 76 stron.
Zmianom w miesięczniku towarzyszyć będzie tygodniowa kampania internetowa pod hasłem "Więcej marketingu w nowym formacie".
Dołącz do dyskusji: Więcej marketingu w nowym formacie 'Marketing&more'