Więcej reklam od Teads na smart TV. Szersza współpraca z VIDAA
Globalna platforma mediowa Teads poszerza wyłączną współpracę z koncernem VIDAA dostarczającym system operacyjny do telewizorów smart TV. Współpraca obejmuje prawie 30 rynków, m.in. Polskę.

W ramach rozszerzonego partnerstwa Teads zachowuje wyłączny dostęp do najistotniejszych placementów reklamowych na ekranach głównych platformy VIDAA. Ponadto uzyskuje dostęp do usługi strumieniowej w tym systemie.
- Nasze produkty reklamowe CTV Native i Homescreen uzupełniają oraz wyróżniają naszą całościową strategię, dostarczając innowacyjne formaty reklam i większy wybór, aby docierać do konsumentów w nowy sposób. Rozszerzenie naszego wyłącznego partnerstwa z VIDAA pozwala nam dodatkowo wspierać naszą strategię CTV na rynkach globalnych, w tym europejskich jak w Polsce - opisuje w komunikacie prasowym Jeremy Arditi, VC CEO w Teads.
Oprócz Polski współpraca obejmuje 26 rynków europejskich wraz z regionem Azji i Pacyfiku, USA i Kanadą. - Łącząc zasięg naszej globalnej platformy dostępnej w gospodarstwach domowych m.in. na rynku Polskim i w całym regionie CEE z ekspertyzą Teads w zakresie reklamy cyfrowej, tworzymy znaczące możliwości dla marek, aby angażować odbiorców w sposób przemyślany - komentuje Guy Edri, CEO w VIDAA USA.
System VIDAA OS działa na telewizorach smart TV takich marek jak Hisense czy Toshiba.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


