Wiosenna kampania wizerunkowa marek grupy Goodyear Polska
Grupa Goodyear w Polsce rozpoczyna wiosenną kampanię wizerunkowąswoich marek: Goodyear, Dunlop, Fulda i Dębica. Działania obejmąswoim zasięgiem prasę, radio, telewizję, internet, a także kinooraz zewnętrzne nośniki reklamy.
Celem kampanii wizerunkowej marki Goodyear jest przedstawieniejej jako innowacyjnej i bezpiecznej. Wartości te zostanązaprezentowane w reklamie telewizyjnej, którą będzie emitowana wTVN 24, TVN CNBC Biznes, TVN Turbo, Discovery i TVP Info. Kwestiabezpieczeństwa będzie również przewodnim tematem konkursu, który natrzy tygodnie zagości na antenie Radia PiN. Główna nagroda toatrakcyjne szkolenie w Akademii Bezpiecznej Jazdy. Marka Goodyearbędzie obecna także w internecie, m.in. w portalach dziennik.pl,gazeta.pl, interia.pl, onet.pl, rzeczpospolita.pl i wp.pl. Ponadto,wszyscy zainteresowani poprawą swoich umiejętności prowadzeniasamochodu, będą mogli wejść na specjalną stronę internetowąwww.bezpieczneprowadzenie.pl,gdzie znajdą nie tylko szczegółowe informacje na ten temat, aletakże filmy z instruktarzem do pobrania.
W kampanii prasowej podkreślane będą innowacyjność,zaangażowanie w troskę o bezpieczeństwo i prestiż marki.
Z kolei reklama produktowa przedstawiać będzie markę jako ekspertanp. w kategorii opon 4x4. Reklama ukaże się w takich tytułach, jakPolityka, Forum, Forbes, Logo, Harvard Business Review, Golf 24,Pani, In Style, Auto Moto, Auto Motor i Sport, Motor, Off Road.pl,Auto Świat 4x4 oraz Wyprawy 4x4.

Kampania wizerunkowa marki Dunlop kładzie szczególny nacisk naTouch Technology, które zastosowano w najnowszych oponachDunlopa.
Spoty reklamowe Dunlop pojawią się w takich stacjachtelewizyjnych, jak Canal+ Sport, Extreme, Polsat Sport, TVN Turbo iSportklub. Reklamy będą mogli oglądać także miłośnicy kina, przedprojekcjami mocnych, męskich filmów w Cinema City, Mutikinie iSilver Screen.
Z kolei w reklamie prasowej, marka zaprezentuje swój nowyprodukt - letnią oponę Dunlop SP Sport Maxx TT, wyposażoną w TouchTechnology. Reklamy będzie można znaleźć w typowo męskich tytułach:Auto Tuning Świat, BMW Trends, CKM, Playboy, Extremium, GT, MaxiTunning, Top Gear, V12, Auto Katalog Świat Tunningu. Dunlop będzieobecny także w internecie, m.in. na stronach tuning.pl,motoplaneta.pl, wp.pl - mężczyzna, extremesport.pl, v10.pl,gazeta.pl - auto-moto-sport, wp.pl - sport, interia.pl - facet,interia.pl - motoryzacja, interia.pl - sport, scigacz.pl,maxituning.pl, autotuningswiat.pl, szybko.pl. Dodatkowo, na stroniewww.touchtechnology.pl,internauci będą mogli szczegółowo poznać korzyści wynikające zTouch Technology oraz sprawdzić propozycję nowoczesnych oponDunlop, które wyposażone zostały w tę innowacyjną technologię.
Marka Fulda od wielu lat wykorzystuje wizerunek czarnego jaguaraoraz hasło "czarna, szeroka, mocna".Tak też będzie i w tym sezonie,ale działania zostaną rozszerzone o te niestandardowe, które rzadkosą wykorzystywane przez firmy motoryzacyjne. Marka Fulda zostałasponsorem czarnego jaguara o imieniu Beata, który mieszka wwarszawskim ZOO. Komunikacja wizerunku marki w głównej mierzebędzie opierać się na wydarzeniach z wybiegu jaguarów. W tym celuzostała zbudowana specjalna strona internetowa, na którą możnawejść poprzez główną stronę Fuldy - www.fulda.com.pl. Na stronie będziewiele atrakcji i ciekawych informacji oraz konkurs, w którym możnawygrać komplet opon Fulda. Na początku kwietnia rozpocznie siękampania wizerunkowa w Internecie. Równolegle w serwisachoponiarskich będzie prowadzony konkurs "Fuldujemy darmowetankowanie", w którym zwycięzcy otrzymają karty przedpłacone nadarmowe tankowanie.
Marka opon Dębica także zostanie wsparta kampanią reklamową.Kampania będzie koncentrować się na przedstawieniu nowej oponyletniej Dębica Passio 2.
Kampania wizerunkowa, która ruszy w ostatnim tygodniu marca,obecna będzie przede wszystkim w stacjach telewizyjnych iradiowych. Spoty reklamowe, nawiązujące do sloganu "Ja? Nie
Dębica!", który wszedł już na stałe do potocznego języka, będąinformowały o podstawowej korzyści nowej opony - dłuższym przebieguw stosunku do poprzedniczki. Marka Dębica będzie równieżsponsorowała popularne programy telewizyjne: Familiadę w TVP2, czyprognozę pogody w TV Polsat. Będzie także obecna w wybranychdziennikach, m.in. w Super Expressie i Fakcie.
Kampanie marek Grupy Goodyear zostały przygotowane przez agencjereklamowe S4, Saatchi&Saatchi oraz BBH, a planowaniem i zakupemmediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Wiosenna kampania wizerunkowa marek grupy Goodyear Polska