Wirtualno-realne przeżycia graczy i Messiego w reklamie „FIFA 15” (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa gry „FIFA 15” pokazująca, jak mocne i sugestywne są przeżycia w niej dla graczy, wśród których jest Leo Messi. Kreację reklamy przygotowała agencja Wieden+Kennedy.
W spocie „FIFA 15” użytkownicy grający w tę grę niezwykle wiernie odczuwają wszystko, co dzieje się na wirtualnym boisku - nie tylko emocje, ale również przepychanki, faule i panujące warunki atmosferyczne. Wśród realnych graczy jest również Leo Messi, globalny ambasador „FIFA 15”, który wykonuje decydujące zagranie przewrotką.
Kreacją spotu zajęła się agencja reklamowa Wieden+Kennedy z Amsterdamu. W Polsce klip będzie emitowany w 30-sekundowej wersji od 19 września.
Gra „FIFA 15” będzie dostępna w sprzedaży od 25 września w wariantach na konsole Xbox One, Xbox 360, Playstation 4 i Playstation 3, a także komputery PC, także w pełnej polskiej wersji językowej, z możliwością grania w T-Mobile Ekstraklasie i reprezentacją Polski.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Wirtualno-realne przeżycia graczy i Messiego w reklamie „FIFA 15” (wideo)