Wojciech Mann szykuje kanał youtube’owy. Pojawił się na Faceboooku i Instagramie
Wojciech Mann uruchomił swoje oficjalne profile na Facebooku i Instagramie. - Chodzi o to, żeby nie tracić kontaktu z słuchaczami - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Mann, syn i jednocześnie menadżer dziennikarza. Wkrótce ruszyć ma też youtube’owy kanał odchodzącego z Trójki Manna, a w przyszłości być może internetowe radio.
W poniedziałek 9 marca Trójka nie przedłużyła umowy z Anną Gacek, która ponad dekadę prowadziła z Wojciechem Mannem wtorkową audycję „W tonacji Trójki”. Jak powiedział w sobotnim wywiadzie dla „Gazety Wyborczej” Wojciech Mann, miano jej zaproponować funkcję wydawcy, ale Gacek tego nie przyjęła. W geście solidarności z antenową koleżanką i dziennikarską wychowanką, sam Wojciech Mann też pożegnał się z Trójką - po 55 latach współpracy. Komentując to odejście Magdalena Jethon, wieloletnia szefowa anteny powiedziała nam: "To koniec pewnej epoki".
W piątek, 13 marca, Wojciech Mann zadebiutował na Facebooku i Instagramie, w krótkim czasie gromadząc tysiące followersów (Facebook: ponad 22 tys., Instagram - ponad 8 tys.). Pierwszym wpisem na obu kanałach było krótkie „dziękuję” wraz z zalinkowaną piosenką „Soul Dracula” grupy Hot Blood.
Marcin Mann mówi nam, że są to początki bezpośredniej komunikacji Wojciecha Manna z słuchaczami. - Już teraz widzimy, że będziemy bardziej stawiali na rozwój faceboookowego kanału, tam mamy większy odzew. Głównie chodzi o to, żeby nie tracić kontaktu ze słuchaczami, ale także żeby zbierać nowych, trzymać ich przy sobie i pielęgnować kontakty - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl menadżer dziennikarza.
Dodaje, że niewykluczone, iż wkrótce powstanie też kanał Wojciecha Manna na YouTubie. - Na wszystkich tych kanałach planujemy streamingi, wideoczaty i inne formy bezpośredniego kontaktu live - mówi Marcin Mann.
Jak informuje Wirtualnemedia.pl menadżer dziennikarza "pod adresem Wojciecha Manna w tej chwili spływa mnóstwo propozycji współpracy, głównie z mediów internetowych". Są też propozycje utworzenia własnego internetowego radia. - Niczego na razie nie wykluczamy, musimy trochę jednak poczekać i rozejrzeć się w sytuacji - komentuje Marcin Mann.
Rozmaite propozycje powrotu do mediów rozważa też Anna Gacek. - Dajcie mi, proszę, chwilę na odnalezienie się w nowej sytuacji. Ofert i propozycji jest mnóstwo, ale chcę zdecydować jak najlepiej - mam w końcu dla kogo! Obiecuję, że nie zniknę, że wrócę do Was z czymś super - napisała dziennikarka w czwartek. - Jestem gotowa iść dalej. Nie ma we mnie złości, goryczy, gniewu, smutku czy żalu. Jest tylko ta oszałamiająca dawka sympatii i wsparcia. I wielka ciekawość, co dalej. Co ja wymyślę, wybiorę.
Wojciech Mann z dziennikarstwem radiowym związany jest od lat 60. XX wieku. Początkowo pracował w Rozgłośni Harcerskiej. Pod koniec lat 60. trafił do Trójki i związał się z nią na stałe . Prowadził wiele autorskich programów, m.in. „Magazyn 4/4”, „Poranek z radiem”, „Muzyczna poczta UKF”, „W tonacji Trójki”, „Zapraszamy do Trójki”, „Bielszy odcień bluesa”, „Między dniem a snem”, „Manniak niedzielny”, a w ostatnich latach „Manniak po ciemku” i „Piosenki bez granic”. W latach 1985-1986 poprowadził też kilka wydań Listy Przebojów Programu Trzeciego. W 2006 został członkiem Akademii Muzycznej Trójki.
Według badania Radio Track w czwartym kwartale ub.r. Trójka miała 5,3 proc. udziału w rynku słuchalności, wobec 5,6 proc. rok wcześniej i a 8 proc. w czwartym kwartale 2016 roku.
Polskie Radio w 2018 r. osiągnęło wzrost wpływów sprzedażowych o 12,96 proc. do 336,53 mln zł oraz 15,3 mln zł zysku netto (wobec 2,79 mln zł rok wcześniej). 69 proc. przychodów spółki pochodziło z abonamentu i związanej z nim rekompensaty, na koniec roku nadawca zatrudniał 1 285 pracowników etatowych, o 30 więcej niż przed rokiem.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Wojciech Mann szykuje kanał youtube’owy. Pojawił się na Faceboooku i Instagramie