Wojciech Papuziński creative group head w Schulz Brand Friendly
Wojciech Papuziński objął funkcję creative group head w agencji Schulz Brand Friendly. Zastąpił na tym stanowisku Dariusza Chwieruta.
Papuziński awansował w Schulz Brand Friendly ze stanowiska senior copywriter. W agencji pracuje od półtora roku.
Ogółem Wojciech Papuziński ma ponad 10-letnie doświadczenie zawodowe. Wcześniej związany był m.in. z agencjami S4, Hand Made, Fabryka Reklamy. Przygotowywał projekty dla takich klientów jak: BRE Bank, Volkswagen Bank, Payback, i Real.
Jest absolwentem zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Jagiellońskim.
Personalia
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Wojciech Papuziński creative group head w Schulz Brand Friendly