Wojewódzki z Chylińską i Dygant reklamują Formułę Rodzina 4.0 w Play (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Formuły Rodzina 4.0 w Play - z udziałem Kuby Wojewódzkiego, Agnieszki Chylińskiej i Agnieszki Dygant. Akcję przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos, Papaya Films, Artegence, Plej i MediaCom Warszawa.

W spotach Wojewódzki, Chylińska i Dygant odwiedzają salon sprzedaży Play i od sprzedawców, znanych z wielu poprzednich kampanii, kupują Formułę Rodzina 4.0 dla siebie i swoich bliskich. Reklamy podkreślają, że ta taryfa w jednym abonamencie wynoszącym 99 zł obejmuje cztery karty SIM z nielimitowanymi połączeniami do wszystkich sieci komórkowych (zobacz szczegóły), a w ramach promocji abonament przez pół roku jest darmowy.
Spot z Kubą Wojewódzkim i Agnieszką Chylińską kończy się małym prztyczkiem w stronę T-Mobile: gwiazdor TVN stara się wykonać charakterystyczny podskok, który w reklamie tej sieci zrobił Czesław Mozil, przechodząc do niej z entuzjazmem razem z Marcinem Prokopem (obejrzyj to). Jednak Wojewódzki tylko się nadweręża, co nie podoba się Chylińskiej.
W poprzedniej odsłonie kampanii Formuły Rodzina 4.0 wystąpili Anna Przybylska i Paweł Małaszyński (obejrzyj te spoty).
Obecnie są też emitowane spoty informujące o urządzeniach dostępnych w ramach promowanej taryfy: telewizorze Smart TV LG w zestawie ze smartfonem LG Swift L7 II oraz dwóch tabletach (kosztujących od złotówki).
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie i punktach sprzedaży.
Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, spoty telewizyjne wyreżyserował Tadeusz Śliwa, wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, a reklamy BTL przygotowała agencja Play. Za reklamy i działania w internecie odpowiada agencja Artegence, a media zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom Warszawa.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Wojewódzki z Chylińską i Dygant reklamują Formułę Rodzina 4.0 w Play (wideo)
hahahahahhahahahhahahahahahahhahahahahahahhahahahahhahahha