WP.pl najbardziej kobiecym portalem. Najmocniej przyciągają Kobieta.pl i Polki.pl
W kategorii ogólnotematycznych serwisów dla kobiet liderem zasięgowym jest WP.pl, natomiast na najdłużej internautów przyciągają Kobieta.pl i Polki.pl.

Według wyników badania Mediapanel w marcu 2025 roku część WP.pl dla kobiet odwiedziło 6,94 mln internautów, co dało 23,37 proc. zasięgu. Każdy spędził tam przeciętnie 7 minut i 47 sekund.
Zestawienie obejmuje skierowane do kobiet witryny dotyczące różnej tematyki, dlatego nie ma w nim serwisów skoncentrowanych na modzie czy urodzie. Na kolejnych miejscach za WP.pl są, ze swoimi działami kobiecymi, inne główne portale horyzontalne.
CZYTAJ TEŻ: Pomponik ucieka Plejadzie. TOP10 serwisów o show-biznesie
Na Onecie (Ringier Axel Springer Polska) taka sekcja zanotowała 5,99 mln użytkowników, 20,16 proc. zasięgu oraz 5 minut i 38 sekund średniego czasu spędzonego przez każdego, na Interii (Grupa Polsat-Interia) – 4,95 mln odwiedzających, 16,68 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 51 sekund przeciętnego czasu korzystania, a na Gazeta.pl (Agora) – o 3,14 mln odwiedzających, 10,58 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 24 sekundy przeciętnego czasu.
Polki.pl (Burda Media Polska) przyciągnęły zaś 2,86 mln internautów (9,65 proc. zasięgu), każdego średnio na 15 minut i 29 sekund. Natomiast na Kobieta.pl, też należącej do Burda Media Polska, każdy z 1,78 mln odwiedzających (5,98 proc.) spędził przeciętnie 22 minuty i 48 sekund.
Ofeminin (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 2,56 mln internautów (8,61 proc. zasięgu), spędzając średnio po 3 minuty i 25 sekund. Na ostatnich pozycjach są zaś witryny tytułów prasowych. Styl.pl (Wydawnictwo Bauer) zanotował 1,72 mln użytkowników, 5,78 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 33 sekundy przeciętnego czasu korzystania, Viva.pl (Burda Media Polska) – 1,44 mln odwiedzających, 4,84 proc. zasięgu oraz 5 minut i 36 sekund przeciętnego czasu, a Zwierciadło.pl – 1,39 mln użytkowników, 4,69 proc. zasięgu oraz 5 minut i 26 sekund średniego czasu.

Miesiąc do miesiąca większość witryn osiągnęła wzrosty odwiedzalności, także dlatego że luty miał w tym roku trzy dni mniej od marca. Na WP.pl w sekcji kobiecej przybyło 49,1 tys. internautów (to 0,7 proc. w górę), na Onecie – 385,1 tys. (6,9 proc.), a na Interii – 73,4 tys. (1,5 proc.). Przy czym w pierwszej witrynie średni czas spędzony przez odwiedzającego zmalał o 59 sekund (11,2 proc.), w drugiej – o 12 sekund (3,4 proc.), a w trzeciej – o 8 sekund (2,7 proc.).
CZYTAJ TEŻ: Interia wyżej od Google w tematyce technologicznej
Polki.pl zyskały 303,1 tys. użytkowników (11,8 proc.), a Ofeminin.pl – 278,4 tys. (12,6 proc.). Na Kobieta.pl liczba odwiedzających zwiększyła się o 227,1 tys. (14,7 proc.), a przeciętny czas korzystania – o 7 minut i 18 sekund (47,1 proc.), a na Styl.pl liczba użytkowników wzrosła o 582,9 tys. (51,4 tys.), zaś średni czas o 46 sekund (43 proc.).
Natomiast na Viva.pl liczba internautów zmalała o 50,9 tys. (3,4 proc.) przy wzroście przeciętnego czasu spędzonego przez każdego o 9 sekund (2,7 proc.), a Zwierciadło.pl zyskało 95,9 tys. użytkowników (6,4 proc.) i 17 sekund średniego czasu korzystania (5,5 proc.0.

Dołącz do dyskusji: WP.pl najbardziej kobiecym portalem. Najmocniej przyciągają Kobieta.pl i Polki.pl
Dziękujemy za skopiowanie komunikatu prasowego Mediapanel.
Dziękujemy, że nie ingerował Pan zbytnio w jego treść - dzięki temu uniknął Pan licznych powtórzeń, jak to miało miejsce w przypadku tekstu o Radiu 3/5/7.
Dziękujemy, że usuwa Pan moje komentarze - to znaczy, że jednak je Pan czyta :D