WPP Media wprowadza nowe rozwiązania do zarządzania danymi
WPP Media wprowadza Open Intelligence — rozwiązanie do przetwarzania danych nowej generacji i pierwszy w branży model dużego marketingu. Zostało stworzone z myślą o osiąganiu rzeczywistych wyników biznesowych i napędzaniu szybszych oraz inteligentniejszych działań marketingowych w erze sztucznej inteligencji.

Jak podaje WPP Media, u podstaw Open Intelligence leży fundamentalnie odmienne podejście do wykorzystania sztucznej inteligencji do napędzania rozwoju biznesu, wyszkolone na największym na świecie i najbardziej zróżnicowanym zestawie danych o odbiorcach, zachowaniach i wydarzeniach w zdecentralizowanej sieci partnerskiej WPP.
Model ten stale uczy się na podstawie bilionów sygnałów od ponad 350 partnerów na ponad 75 rynkach, aby pomóc markom dotrzeć do nawet 5 miliardów dorosłych na całym świecie, zapewniając trafność, szybkość i precyzję.
Jak działa otwarta inteligencja?
Open Intelligence to w WPP Media fundamentalny model dużego marketingu. Reprezentuje nową kategorię inteligencji: stosowaną specjalnie w marketingu i szkoloną na danych handlowych, geograficznych, kulturowych i behawioralnych
Tak jak duże modele językowe (LLM) generują inteligencję i treść na podstawie ludzkiego języka i obrazów, ten duży model marketingowy (LMM) został przeszkolony w zakresie rozumienia i przewidywania zachowań odbiorców i wyników marketingowych w oparciu o wzorce pochodzące z danych w czasie rzeczywistym o tym, jak ludzie angażują się w treści, marki, platformy i produkty.
Na podstawie tej podstawowej wiedzy można tworzyć modele dostosowane do potrzeb naszych klientów, z których każdy jest wzbogacony o ich dane własne i dostosowany zgodnie z ich indywidualnymi strategicznymi celami biznesowymi. Klienci korzystają z tych modeli, aby stale optymalizować segmentację odbiorców, rozwój kreatywny i aktywację mediów, aby zmaksymalizować zwrot z inwestycji i rzeczywiste wyniki.
Open Intelligence rozwiązuje rosnące ograniczenia kierowania wyłącznie na podstawie identyfikatorów, udostępniając naszym klientom Intelligence Beyond Identity: multimodalne podejście z domyślną prywatnością, które wykorzystuje rzeczywiste sygnały komercyjne, geograficzne, kulturowe i behawioralne - a także dane tożsamości - w celu znalezienia i zaangażowania odbiorców o wysokich intencjach.
Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą szkolić niestandardowe modele marketingowe, wykorzystując własne dane własne, dostosowane do ich unikalnych celów, odbiorców i rynków.

Optymalizacja mediów, lepsza segmentacja
Predykcyjna inteligencja pomaga markom przejść od reaktywności do czasu rzeczywistego — optymalizując media, materiały kreatywne i targetowanie w sposób ciągły na podstawie sygnałów behawioralnych, komercyjnych i kulturowych, a nie tylko statycznych danych demograficznych lub identyfikatorów.
Lepsza segmentacja odbiorców i precyzja mediów zmniejszają nieefektywność wydatków, a ciągła optymalizacja poprawia skuteczność kampanii w czasie. Ponadto modele informują o płynnej aktywacji w każdym kanale i na każdej platformie.
Open Intelligence jest zintegrowany z kompleksową platformą dostarczania mediów w ramach WPP Open, zapewniając, że wszystkie nasze narzędzia, zespoły i przepływy pracy są obsługiwane przez AI.
Open Intelligence uruchomiono przy wsparciu partnerów technologicznych, danych i pomiarów oraz platform cyfrowych, wśrod których są: FreeWheel, Google, Microsoft Advertising, Adelaide, Adstra, Circana, Experian, Lumen Research oraz Meta, Snap Inc., TikTok.
Dołącz do dyskusji: WPP Media wprowadza nowe rozwiązania do zarządzania danymi