Wulgaryzm na antenie RMF FM. „Nasi słuchacze rozumieją konwencję tego programu”
W poniedziałek wieczorem na antenie RMF FM jeden z prowadzących audycję „Puls Tygodnia dla Dorosłych” wypowiedział wulgarne słowo, które nie zostało wypikane. - Jesteśmy przekonani, że nasi słuchacze rozumieją konwencję tego programu i czasami nawet ciut mocniejsze słownictwo nie jest dla nich szokujące - komentuje rzecznik prasowy Grupy RMF.

Wulgaryzm pojawił się na antenie RMF FM po godz. 23:30 w audycji „Puls Tygodnia dla Dorosłych”, którą w zeszły poniedziałek prowadzili Przemysław Skowron i Jacek Tomkowicz (trzecim gospodarzem jest Tomasz Olbratowski). Gdy komentowali absurdalne obrazy przygotowane na zlecenie duńskiego muzeum, Tomkowicz zapewnił, że sam mógłby przygotować ciekawsze. - I nikt by się do mnie nie przypieprzył - stwierdził (w poniższym nagraniu ten temat jest w 16. i 17. minucie).
Jeden z czytelników zwrócił uwagę portalowi Wirtualnemedia.pl, że wyraz „przypieprzyć” słownikowo jest uznawany za wulgaryzm. Tymczasem w audycji nie został wyciszony, inaczej niż kilka mocniejszych przekleństw wypowiedzianych przez prowadzących.
Co na to RMF FM? - Audycja ma charakter typowo satyryczno-rozrywkowy. Do tego nadawana jest tuż przed północą, a więc poza czasem chronionym. Prowadzący są od lat świetnie znani słuchaczom z anteny RMF FM jako satyrycy. Czasem w ostrych słowach komentują wydarzenia, ale jednocześnie robią to z typowym dla siebie sarkazmem i dowcipem - wyliczył Krzysztof Głowiński, rzecznik prasowy Grupy RMF, w odpowiedzi na pytania Wirtualnemedia.pl.
- Jesteśmy przekonani, że nasi słuchacze rozumieją konwencję tego programu i czasami nawet ciut mocniejsze słownictwo nie jest dla nich szokujące - podkreślił.
„Puls Tygodnia dla Dorosłych” jest realizowany jako podcast, jego kolejne odcinki są publikowane na kanale youtube’owym, a internauci wspierający finansowo twórców mogą oglądać dodatkowe treści. Na Patronite audycja ma ponad 180 patronów, a suma comiesięcznych wpłat to 4,6 tys.zł.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Według badania Radio Track od czerwca do sierpnia br. RMF FM miało 29,6 proc. udziału w rynku słuchalności, wobec 31,7 proc. rok wcześniej. Spółka nadająca RMF FM i internetowe Radio RMF24, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 5,8 proc. do 111,83 mln zł, a przy wyższej kwocie zapłaconego podatku dochodowego jej zysk netto zmalał z 17,88 do 14,84 mln zł.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Wulgaryzm na antenie RMF FM. „Nasi słuchacze rozumieją konwencję tego programu”