SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Znana tiktokerka twarzą RMF FM

Do zespołu social mediów RMF FM  jako współprowadząca, dołączyła Klaudia Sadownik, popularna polska influencerka i tiktokerka. Będzie pojawiać się w relacjach z eventów, w treściach poświęconych stylowi życia i w rozmowach z gwiazdami.

Klaudia Sadownik Klaudia Sadownik

Klaudia Sadownik pierwsze kroki w internecie stawiała przy okazji udziału w projekcie Team X. Od kilku lat działa jednak solo – prowadzi prężnie działające konta na Instagramie, TikToku i YouTubie, które w sumie gromadzą ponad 1,5 miliona obserwujących. Teraz młoda content kreatorka będzie współtworzyć treści lifestyle’owe i rozrywkowe dla kont RMF FM w social mediach.

Zobacz także: Tomasz Ramza o nowej roli w RMF FM, AI i konkurencie. “Gratuluję Radiu ZET”

–  Klaudia była jedną z gwiazd, które pojawiły się w naszych Vlogmasach w grudniu. Od razu złapaliśmy dobry kontakt, a Klaudia ma niesamowitą energię, która doskonale z nami współgra. Ujęła nas i naszych odbiorców swoją autentycznością - dzięki temu jesteśmy pewni, że nasz wspólny kontent będzie doskonale odbierany przez naszych obserwatorów – powiedział Bartłomiej Kopeć, Head of Social Media RMF FM.

W najbliższym czasie Sadownik wraz z ekipą będzie relacjonować autorski festiwal Dawida Podsiadło, „Zorza” oraz sesję zdjęciową do programu „Taniec z Gwiazdami”, który jest objęty patronatem medialnym RMF FM.

Grupa RMF stawia na digital

Współpraca RMF FM z Sadownik to część długofalowych działań anteny z młodymi, popularnymi internetowymi twórcami. Wcześniej swoją autorską audycję miał kolektyw Genzie, która cieszyła się ogromną popularnością, a następnie stała się inspiracją dla działań konkurencji.

RMF FM w ostatnim czasie rozwinęło ofertę podcastów. W letniej ramówce podcastów RMF FM znalazły się nowe serie o polityce, historii, zbrodniach i katastrofach. Odcinki są dostępne na platformach RMF24, RMF FM i YouTube.

Niedawno Grupa RMF poinformowała, że dostosowuje swoją strukturę organizacyjną do dynamicznych zmian i wyzwań świata cyfrowego. Ogłosiła zmiany, które mają umożliwić jej rozwój nowych kompetencji oraz lepszą koncentrację na strategicznych obszarach – rozwoju sieci radiowej i digitalu.

Magda Szczypka objęła nowe stanowisko pełnomocniczki zarządu ds. strategii i transformacji. Rolą nowej pełnomocniczki jest wspieranie zarządu i zespołów w skutecznej realizacji długoterminowych celów strategicznych oraz inicjowanie i koordynowanie kluczowych procesów transformacyjnych w organizacji. Szczypka od ponad 10 lat wspiera rozwój i budowanie przewag konkurencyjnych firm w Europie Środkowo-Wschodniej.

Grupa RMF wprowadza także zmiany organizacyjne, które mają na celu lepszą realizację jej planów. Kluczowym elementem tej transformacji jest powołanie nowego Departamentu Digital, który będzie odpowiadał za rozwój cyfrowych produktów i treści oraz za strategię komercjalizacji.

Dołącz do dyskusji: Znana tiktokerka twarzą RMF FM

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tylko turbo wentylator
Kto to kutfa w ogóle jest? Jeśli trzeba o niej pisać "znana", to znaczy że wypełzła z jakiejś nory albo spod kamienia i teraz media będą ją grzać, a za pół roku nikt o niej nie będzie pamiętał. Pojawi się jakaś nowa, z większymi ( . ) ( . ) i warami, kontem na Tylko Wentylatorach i 3 milionami folołersów. . Takie czasy..
61 1
odpowiedź
User
Chan
Czy to odmłodzenie polega na braniu ludzi pod czterdziestkę? Czy może to taka dojrzała uroda?
2 2
odpowiedź
User
Takjest
Niech się kierownictwo nie zdziwi, jak pewnego dnia zastąpią je influencerzy. Skoro teraz, bez umiejętności i jakiejkolwiek wiedzy, mogą zastępować dziennikarzy, to kadrę zarządzającą tym bardziej.
22 0
odpowiedź