Wydawnictwo Lekkie nową marką w Grupie ZPR Media
W ramach należącej do Grupy ZPR Media spółki Time SA powstała marka Wydawnictwo Lekkie, która ma specjalizować się w literaturze o charakterze rozrywkowym. Jego redaktorką naczelną jest Magda Mazur.
Logo Wydawnictwa Lekkie będą sygnowane książki obyczajowe i komedie kryminalne, ukazujące się nakładem Time SA, kierowane przede wszystkim do czytelniczek szukających lekkiej, beztroskiej, relaksującej lektury.
Wydawca tym samym uzupełni ofertę uruchomionego w 2018 roku Wydawnictwa Harde, obejmującą literaturę faktu, powieści kryminalne i thrillery.
Historie z happy endem i przystępna literatura obyczajowa
„»Lekkie« to przede wszystkim emocjonalne historie z happy endem oraz doskonali polscy i zagraniczni autorzy trafiający w kategorię przystępnej literatury obyczajowej. W ten sposób nasze portfolio wydawnicze zostanie poszerzone o książki kierowane do pań, stanowiących zdecydowaną większość polskich czytelników” – mówi cytowana w komunikacie Ewa Lampart, dyrektor generalna Grupy Super Express, do której należą oba wydawnictwa.
„W statucie Wydawnictwa Lekkie zapisano, że ma być lekko, łatwo i przyjemnie” – dodaje Magda Mazur, redaktor naczelna.
Za sprzedaż tytułów z logo „Lekkie” odpowiada dyrektor operacyjna Jolanta Liżewska-Zyzek. Strategicznym partnerem wydawnictwa jest spółka Platon, jeden z liderów na rynku dystrybucji księgarskiej.
Pierwsze książki pod marką Wydawnictwo Lekkie ukazały się 25 sierpnia. Są to: „Wakacje z truchłami” autorki komedii kryminalnych Iwony Banach oraz romans z epoki regencji „Lista pana Malcolma”.
Mazur od marca jest redaktorką naczelną Wydawnictwa Harde, kompetencje przejęła od Liżewskiej-Zyzek.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Wydawnictwo Lekkie nową marką w Grupie ZPR Media