Wyścig gokartów reklamuje Wymarzone Konto dla Biznesu w Raiffeisen Polbank (wideo)
W drugiej odsłonie kampanii Wymarzonego Konta oferowanego przez Raiffeisen Polbank reklamowana jest wersja tego rachunku dla klientów biznesowych. Akcję przygotowały firmy GPD Agency, Bomaye, Focus Advantage, Comfitura i Starcom.
Reklama Wymarzone Konto dla Biznesu pokazuje wyścig gokartów, podczas którego jeden pojazd „łapie gumę”, po czym błyskawicznie otrzymuje pomoc techniczną - koło zostaje sprawnie wymienione. Ma to symbolizować wsparcie, które Raiffeisen Polbank zapewnia klientom promowanego rachunku. Spot informuje, że przy korzystaniu z tego konta nie płaci się za jego prowadzenie, za wypłaty z wybranych bankomatów ani za pakiet przelewów internetowych.
Wymarzone Konto zostało wprowadzone do oferty Raiffeisen Polbank na początku marca, a bohaterem reklam jest aktor Paweł Orleański, który w roli ambasadora banku zastąpił Justynę Kowalczyk. Pierwszy spot pokazywał karuzelę, która na chwilę się zatrzymuje.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (kanały ogólne i tematyczne), radiu, internecie oraz oddziałach Raiffeisen Polbank (materiały BTL).
Koncepcję kreatywną kampanii i kreację reklam ATL-owych przygotowała GPD Agency, spoty telewizyjne (wyreżyserowane przez Łukasza Kośmickiego) wyprodukował dom produkcyjny Bomaye. Reklamy BTL-owe opracowała agencja Focus Advantage, a internetowe - Comfitura. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Wyścig gokartów reklamuje Wymarzone Konto dla Biznesu w Raiffeisen Polbank (wideo)