Opus B wygrywa przetarg na obsługę Raiffeisen Polbank
Agencja Opus B w wyniku wygranego przetargu zajmie się działaniami ATL i BTL dla Raiffeisen Polbank. Poprzednio tego klienta obsługiwała GPD Agency.
Opus B będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii reklamowej banku, przygotowanie kreacji reklamowych oraz realizacje w obszarach ATL i BTL
Współpraca rozpocznie się w pierwszym kwartale 2018 roku. W trwającym od sierpnia br. przetargu brały udział cztery agencje.
- Na wybór zwycięzcy wpłynęły przede wszystkim bardzo dobre zrozumienie briefu, zaproponowana strategia i big idea oraz bardzo nowatorskie i niestandardowe w naszej kategorii rozwiązania kreatywne - mówi Małgorzata Wasiuk, dyrektor ds. marketingu Raiffeisen Polbank.
Poprzednio obsługą marketera w tym zakresie zajmowała się GPD Agency, która przygotowała m.in. tegoroczną kampanię pożyczki gotówkowej DanyKesz. W ubiegłym roku zaś agencja zrealizowała akcję z udziałem blogera o pseudonimie Ekskluzywny Menel pod hasłem „Korzystaj z przyjemnością”.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Opus B wygrywa przetarg na obsługę Raiffeisen Polbank