SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Zrób to z głową. Weź gotową!” zachęca Lisner w nowej kampanii

Pod hasłem „Zrób to z głową. Weź gotową!” wystartowała najnowsza kampania sałatek Lisner przygotowana przez Opus B. 

Lisner promuje sałatkiLisner promuje sałatki

Kampania opiera się na założeniu, że jedzenie domowej sałatki warzywnej to czysta przyjemność, ale jej przygotowywanie – już niekoniecznie. Tu z pomocą przychodzą sałatki Lisner, które smakują jak domowe, ale są znacznie wygodniejszym i szybszym rozwiązaniem.

– Zachowaliśmy absurdalny humor charakterystyczny dla marki. Doprawiliśmy go surrealistycznym podejściem do postaci ambasadora, Michela Moran, który znienacka pojawia się w kuchni naszych bohaterów – mówi Kuba Janicki, creative director w Opus B

Komunikacja wspiera całe portfolio sałatek majonezowych i ma na celu wyróżnienie marki Lisner na tle konkurencji oraz umocnienie jej pozycji lidera kategorii. Podkreśla także zmianę opakowań, jaka nastąpiła dla najważniejszych produktów i sukcesywnie będzie wdrażana także dla pozostałych sałatek. Produkty z nowymi etykietami można już spotkać w sklepowych lodówkach.

Kampania zasięgiem obejmie TV, outdoor oraz działania online. Za strategię, kreację i realizację działań komunikacyjnych odpowiada Opus B. Za produkcję spotów dom produkcyjny ISTV Media.

 

Dołącz do dyskusji: „Zrób to z głową. Weź gotową!” zachęca Lisner w nowej kampanii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl