Wystawy, wykłady i spotkania – rusza Polski Festiwal Reklamy
Rozpoczyna się szósta edycja Polskiego Festiwalu Reklamy. W ramach tego cyklu organizowane są wystawy, wykłady i spotkania dotyczące historii i obecnej sytuacji sztuki reklamowej.
Tematem przewodnim tegorocznej edycji Polskiego Festiwalu Reklamy jest 20-lecie rynku reklamowego w naszym kraju. I tak w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego rusza wystawa „Reklama w Polsce, Polska w reklamie, czyli 20 lat burzliwych przygód polskiej świadomości reklamowej”, a w Europejskim Centrum Muzyki i Sztuki – ekspozycja „Ilustracja PL 2010”. Inne wystawy są organizowane w Państwowym Muzeum Etnograficznym („Świetnograficzne – polska grafika reklamowa 1918-1989”), IWP („Brand Design Reviewu 2010”) oraz w Galerii Apteka Sztuki (fotografie Roberta Olejnika „Zona”). W ramach festiwalu zaplanowano również wykłady o komunikacji marketingowej i budowaniu marek przy użyciu brand design, weekend zabaw plastycznych dla dzieci w Zachęcie oraz wieczorne imprezy reklamowe.
– Chcemy pokazać szerokiemu gronu odbiorców, że reklama i sztuka przez duże „S”, czerpią inspiracje z tych samych źródeł – opisuje Anna Zimecka, dyrektor Polskiego Festiwalu Reklamy.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Wystawy, wykłady i spotkania – rusza Polski Festiwal Reklamy