Żabka z nową marką własną. Shoty S! debiutują na rynku
Sieć Żabka Polska wprowadza na rynek markę własną funkcjonalnych shoty S!. Napoje dostępne są już w sprzedaży w całej Polsce.

Shoty S! dostępne są w pięciu wariantach smakowych, w buteleczkach rPET o pojemności 110 ml, w 100 proc. nadających się do recyklingu. Dzięki zastosowaniu technologii HPP (utrwaleniu przy użyciu wysokiego ciśnienia w niskiej temperaturze) produkt zachowuje właściwości smakowe i trwałość na dłużej.
Skład nie zawiera konserwantów, substancji słodzących czy innych sztucznych dodatków.
Żabka chce mieć 6 tys. sklepów na koniec roku, zniknie marka Freshmarket. Aplikacja Żappka z 1,7 mln użytkownikówShoty S! w pięciu smakach
W lodówkach w Żabce można zaleźć shoty S! w następujących wersjach:
Odporność - By Ciało Się Wzmacniało, gdzie połączenie jabłek z świeżo tłoczonym sokiem z imbiru wspiera odporność organizmu.
Energia - By Ciało Energię Miało, w którym matcha i guarana dostarczają energię organizmu i pobudzają do działania.
Witalność - By Ciało Działało, czyli codzienna dawka witalności opartej o granat, sok z buraka, aceroli i dobroczynne jagody acai
Relaks - By Ciało Się Relaksowało, w którym melisa i chmiel pomaga przywrócić naturalny rytm ciała, wycisza i uspokaja.
Metabolizm - By Ciało Lekko Się Miało, gdzie połączenie kurkumy i cayenne wspomaga procesy trawienne i sprawiają, że czujesz się lekko nawet kiedy masz ciężki dzień.


- Konsumenci coraz chętniej sięgają po żywność funkcjonalną, której spożycie przynosi pozytywny wpływ na ich organizm. Dlatego stworzyliśmy zupełnie nową markę własną S!, która wychodzi naprzeciw oczekiwaniom osób dbających o swoje samopoczucie. Nasze shoty, w pięciu niecodziennych smakach, stanowią wyjątkową porcję witamin korzystnie oddziałując na organizm. W najbliższych miesiącach planujemy rozszerzenie marki o kolejne warianty funkcjonalne - mówi Wojciech Wetula, kierownik zespołu ds. rozwoju innowacji w firmie Żabka Polska.
Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 6 tys. placówek prowadzonych przez ponad 4 tys. franczyzobiorców pod marką Żabka. Codziennie sklepy odwiedzane są przez ok. 2 miliony klientów.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Żabka z nową marką własną. Shoty S! debiutują na rynku