Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka w kampanii "Asy serwisowe" Q Service Castrol
Sieć Q Service Castrol ruszyła z wizerunkową kampanią reklamową, której twarzami zostali Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka - siatkarz i trener drużyny Asseco Resovia Rzeszów. Akcję "Asy serwisowe" przygotowała Czomolungma Kolektyw i Media Concept.
Kampania podzielona została na kilka etapów. W pierwszym etapie emitowany będzie klip „Mistrzowskie Otwarcie”. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów, reklamy wyświetlane będą użytkownikom znajdującym się w określonej odległości od lokalizacji najbliższego serwisu Q Service Castrol.
Akcję zaplanowano do marca 2020 roku. Przygotowane materiały dystrybuowane będą zarówno w formie plakatów i bannerów reklamowych, jak i w digitalu (z naciskiem na media społecznościowe).
Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Czomolungma Kolektyw, a zakup mediów powierzony został domu mediowemu Media Concept.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka w kampanii "Asy serwisowe" Q Service Castrol