Zmiany personalne w tytułach wnętrzarskich i budowlanych ZPR
Od lipa Grupa ZPR Media wprowadziła zmiany: Agnieszka Wirtwein-Przerwa odpowiada za serwis wnętrzarski Urzadzamy.pl, Tomasz Krawczyk nadzoruje realizację strategii Murator.pl, Małgorzata Bałuch-Lisowska jest odpowiedzialna za strategię marketingową segmentu Budowa, a działem E-commerce „Muratora” zarządza Karol Ossowski.
Grupa ZPR Media zaznacza, że „wzmacnia strukturę zarządczą, marketingową i e-commerce internetowych produktów wnętrzarskich i budowlanych”.
Agnieszka Wirtwein-Przerwa, business unit director obszarów Zdrowie i Parenting, od 1 lipca odpowiada za serwis wnętrzarski Urzadzamy.pl. W ten sposób w Grupie ZPR Media powiększy się segment „Lifestyle”, w skład którego wchodzą Poradnikzdrowie.pl oraz Mjakmama.pl.
„W ciągu kilku ostatnich miesięcy w sposób organiczny zbudowaliśmy silną pozycję obu produktów. Znajdują się one na podium w Mediapanelu w swoich kategoriach. Teraz poszerzamy tematykę o wnętrza” - komentuje cytowana w komunikacie Wirtwein-Przerwa.
Tomasz Krawczyk, dyrektor ds. rozwoju, od lipca nadzoruje realizację strategii Murator.pl. Jak zapowiada wydawca, wzmocniona zostanie synergia serwisu z produktami grupy, dzięki którym zwiększy on zasięgi oraz przychody. Zespół redakcyjny będzie współpracował z nowo tworzonymi strukturami eksperckimi SEO i social media.
Małgorzata Bałuch-Lisowska, dotychczasowa dyrektor marketingu segmentów Zdrowie i Parenting oraz Wnętrza, rozszerza zakres kompetencji i będzie odpowiedzialna również za strategię marketingową segmentu Budowa, w którym znajdują się miesięcznik „Murator” i Murator.pl oraz serwisy Muratorprojekty.pl i Muratorfinanse.pl.
Działem E-commerce w „Muratorze" będzie zarządzał Karol Ossowski. Jak informuje ZPR, wraz z zespołem przyczynił się w ostatnich dwóch latach do dynamicznego rozwoju „Projektów domów Muratora” oraz „Murator Finanse”. Teraz będzie rozwijał internetową sprzedaż pozostałych produktów z portfolio Muratora, m.in. prenumeraty cyfrowej.
Grupa ZPR Media niedawno zawiesiła wydawanie magazynów „Dobre Wnętrze” oraz „M jak Mieszkanie”. W związku ze zmianami pracę ma stracić ok. 10 osób
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Zmiany personalne w tytułach wnętrzarskich i budowlanych ZPR