Zmiany w Cheil Polska: Soomin Kwon dyrektorem zarządzającym, Rafał Piasecki na czele strategii
W agencji reklamowej Cheil Polska na stanowisku dyrektora zarządzającego Daril Kim został zastąpiony przez Soomin Kwon, funkcję dyrektora działu strategii objął Rafał Piasecki, a head of art directors - Rafał Michałek-Czerepak. Z firmy odeszli natomiast Monika Niechajewicz i Piotr Cedzyński.

Soomin Kwon poprzednio w innym oddziale Cheil Worldwide pełniła funkcję account directora.
Rafał Piasecki na stanowisku dyrektora działu strategii zastąpił Monikę Niechajewicz, która pracowała w Cheil Polska przez 2,5 roku. Piasecki poprzednio przez prawie rok pracował jako strateg w One Eleven, a wcześniej był związany z agencjami Young & Rubicam, CAM Media oraz DDB Warszawa. Zajmował się realizacją kampanii m.in. dla T-Mobile, Tchibo, Polkomtelu, PZU, Danone’a, Żywca Zdroju i Unilevera.
Rafał Michałek-Czerepak zaczął pracę w Cheil Polska jako head of art directors. Wcześniej pracował w agencjach TBWA, DDB Warszawa, Euro RSCG Poland (obecnie Havas Worldwide Warsaw) i BBDO Warszawa, realizował projekty dla marek takich jak Coca-Cola, Vectra, Nestle, Mars, PZU i Gillette.
Działem kreacji samodzielnie zarządza obecnie Mojca Tirš, która funkcję dyrektora kreatywnego objęła w czerwcu ub.r. Zajmujący takie samo stanowisko Piotr Cedzyński przeszedł z Cheil Polska do VML Poland, gdzie pracuje jako associate creative director.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Zmiany w Cheil Polska: Soomin Kwon dyrektorem zarządzającym, Rafał Piasecki na czele strategii