Zmiany w dziale marketingu Metsä Tissue
W dziale marketingu producenta papierów higienicznych Metsä TissueSA nastąpiły zmiany. W związku z rozwojem firmy Robert Wieczorek,Anna Jackowicz oraz Dawid Stanecki awansowali, obejmując noweobowiązki w strukturach w Polsce i za granicą.
W związku ze zmianami w działach marketingu na szczeblukorporacyjnym Metsä Tissue, w Polsce departament ten podzielono natrzy obszary: zarządzanie marką, marketing operacyjny orazzarządzanie produktem.
Robert Wieczorek mianowany został Dyrektorem ds. marketingu nakraje Europy Centralnej i odpowiada za:
- media plan (negocjacje i wykonanie)
- budżet w regionie Europy Centralnej
- wyznaczanie kierunków rozwoju portfolio produktów orazplanowanych działań promocyjnych
- planowanie kalendarza działań promocyjnych
- zarządzanie kategorią.
Anna Jackowicz objęła stanowisko Kierownika ds. marketinghandlowego i odpowiada za:
- materiały POS
- planowanie promocji na terenie Polski
- szkolenia dla działu sprzedaży
- zapewnienie materiałów i narzędzi do wszelkich aktywności narynku (włączając PR)
- sampling, organizację eventów
- zapewnienie wsparcia dla działu zarządzania marką oraz dla działusprzedaży
- wsparcie działu zarządzania produktem.
Dawid Stanecki został Kierownikiem Produktu na kraje EuropyCentralnej odpowiada za:
- optymalizację portfolio produktowego firmy.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Zmiany w dziale marketingu Metsä Tissue