Żołądkowa De Luxe wprowadza nowy, delikatniejszy wariant smakowy
Stock Polska wprowadza na rynek wódkę Żołądkową de Luxe w nowym, łagodniejszym smaku i ulepszonej recepturze. Aktywność wspiera kampania wizerunkowa „Żołądkowa łączy”.
Żołądkowa de Luxe ma od teraz nową recepturę, Co za tym idzie, zmieniono design opakowania na prostszy, a kształt butelki na bardziej ergonomiczny. Dodatkowo formalny zabieg uwypuklający polskie znaki diakrytyczne tj. jak ę, ą, ć podkreśla lokalność produktu.
.jpg)
Wraz z nową odsłoną Żołądkowej wystartowała nowa kampania wizerunkowa "Żołądkowa łączy". Działania zaplanowano m.in. w internecie.
Obsługą marketingową marki Żołądkowa De Luxe zajmuje się agencja Havas Engage Warsaw, wyłoniona w przetargu.
Identyfikacja wizualna
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Żołądkowa De Luxe wprowadza nowy, delikatniejszy wariant smakowy