'Zostań inwestycyjnym tygrysem...' w kampanii KBC Securities
W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa KBC Securities. Akcję pod hasłem "Zostań inwestycyjnym tygrysem&" przygotowały Henyo Behrendt i SPC House of Media.
Rozpoczęta właśnie kampania KBC Securities reklamuje dwie platformy transakcyjne oferowane przez tę firmę. Przekaz pod hasłem "Zostań inwestycyjnym tygrysem&" opiera się na wizerunku tego zwierzęcia, co ma podkreślać zdecydowanie i odwagę w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych.
Akcja od 26 października jest prowadzona w telewizji (30- i
15-sekundowe spoty w TVN24 i TVP Info, 8-sekundowe billboardy
sponsorskie przy programie "Bilans Tygodnia" w TVN CNBC), prasie
(m.in. w Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Parkiet i
Polityka) oraz internecie (m.in. Onet.pl, Money.pl,
bankier.pl).
Kreację kampanii - zaplanowanej na cztery tygodnie - przygotowała
agencja reklamowa Henyo Behrendt, zakupem mediów zajął się dom
mediowy SPC House of Media, a działania public relations prowadzi
agencja magnifiCo PR.
Dołącz do dyskusji: 'Zostań inwestycyjnym tygrysem...' w kampanii KBC Securities