Żubr zachęca w Warszawie do wypoczynku
W ostatni weekend w centralnych punktach Warszawy pojawiło się 30 żubrów. Symbolizujące znaną markę piwa makiety zachęcały do wypoczynku na świeżym powietrzu.
Zrobione z wytrzymałego tworzywa żubry, które umieszczone zostały m.in. przy Pałacu Kultury i Nauki i rondzie de Gaulle'a, na Polach Mokotowskich oraz w parku w Powsinie, mają ponad 1,5 metra wysokości i prawie 2,5 metra długości, a ważą ok. 80 kilogramów. Kojarzące się ze znaną marką piwa makiety były monitorowane przez patrol czuwający nad ich bezpieczeństwem.
Celem tej niestandardowej akcji jest zachęcenie mieszkańców Warszawy do wyjścia z mieszkań, biurowców, autobusów i restauracji oraz poświęcenia czasu na relaks na świeżym powietrzu. - Chcemy, aby Żubr jako marka wywodząca się z zielonego i przyjaznego przyrodzie Podlasia kojarzył się ze spokojem, odpoczynkiem - mówi Tomasz Kanton, brand PR manager w Kompanii Piwowarskiej. - Jednocześnie zależało nam na tym, aby te działania nie były tylko kolejną kampanią reklamową - dodaje.
Wcześniej podobne akcje były prowadzone przez Kampanię Piwowarską w Poznaniu i Białymstoku.
Dołącz do dyskusji: Żubr zachęca w Warszawie do wypoczynku