131 kampanii walczy o Złote Spinacze 2009
131 kampanii zgłoszono do konkursu Złote Spinacze 2009 na najlepsze kampanie public relations organizowanego przez ZFPR. Projekty będą rywalizować w piętnastu kategoriach.
Ze 131 kampanii public relations zgłoszonych do konkursu Złote Spinacze 2009 najwięcej - 28 należy do kategorii efektywność. Po 12 projektów będzie walczyć o wyróżnienie w kategoriach kampania edukacyjna i kampania społeczna, 10 - w kategorii PR produktu, a po 9 - w kategoriach PR korporacyjny, event komercyjny, CSR i kreatywność. Z kolei po 8 kampanii zgłoszono w kategoriach launch nowego produktu, usługi lub firmy oraz PR miejsca, miasta lub regionu, a po 5 - w kategoriach event społeczny i PR on-line. 4 projekty będą rywalizować w kategorii public affairs&lobbing, 3 - w kategorii komunikacja antykryzysowa lub/i komunikacja kryzysowa, a 2 - w kategorii komunikacja wewnętrzna.
Wśród 69 firm, które zgłosiły poszczególne kampanie, są agencje PR, organizacje pozarządowe, firmy i instytucje państwowe. Nad oceną projektów pracuje już czterdziestoosobowe jury złożone z ekspertów z różnych branż.

Wyniki głosowania i lista nominowanych do nagrody głównej zostanie
ogłoszona 8 października, natomiast ostateczne rozstrzygnięcie i
wręczenie statuetek nastąpi podczas uroczystej gali, która odbędzie
się 25 listopada w hotelu Intercontinental w Warszawie.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 131 kampanii walczy o Złote Spinacze 2009