150 tys. euro do wygrania w konkursie „Telekom Challenge” przygotowanym przez Deutsche Telekom
Ruszył międzynarodowy konkurs „Telekom Challenge”, organizowany przez grupę Deutsche Telekom, do której należy T-Mobile Polska. Innowacyjne idee z zakresu dystrybucji danych w sieciach domowych i jej bezpieczeństwa zostaną nagrodzone łączną kwotą aż 700 tysięcy euro, z czego do głównego zwycięzcy lub zwyciężczyni trafi 150 tys. euro.
Do 15 marca swoje projekty zgłaszać mogą naukowcy, ekspertki, start-upy i wszystkie osoby związane z rozwojem technologii. Wyzwanie, które w tym roku T-Labs stawia przed uczestnikami i uczestniczkami, nosi nazwę „Dystrybucja danych w sieciach domowych” („Data distribution in home networks”). Zadanie konkursowe będzie dotyczyło dwóch odrębnych obszarów, a zgłaszający mogą wybrać tylko jeden, w którym wezmą udział. Obszar badawczy – związany ze stworzeniem pracy naukowej, odpowiadającej na pytanie „Co będzie kolejnym po Wi-Fi standardem zapewniającym dystrybucję danych w sieciach domowych?” Obszar rozwojowy z kolei związany jest ze stworzeniem koncepcji, odnoszącej się do tego „W jaki sposób można zapewnić bezpieczną dystrybucję danych w sieciach domowych?”.
#telekomchallenge's topic is “Data distribution in home networks”🚀Home networks are essential for f.e. home office & streaming. To guarantee the best network quality now & in the future @deutschetelekom is inviting you to apply now: https://t.co/XnCUUrYNZd @telekomwall #telekom pic.twitter.com/XA8KsrnvqZ
— T - Labs (@T_Labs) January 21, 2021
Udział w „Telekom Challenge” jest bezpłatny, aplikacje w formie krótkiej propozycji można składać do 15 marca. Z nadesłanych projektów jury wyłoni po dziesięciu finalistów z każdego obszaru. Wybrana dwudziestka będzie miała czas na dopracowanie swoich pomysłów od kwietnia do końca sierpnia. Za udział w konkursie finaliści i finalistki otrzymają dotację w wysokości 25 000 euro w części rozwojowej i 2 000 euro w części badawczej. Ceremonia wręczenia nagród odbędzie się we wrześniu 2021. Autor bądź autorka zwycięskiego projektu w części rozwojowej otrzyma 150 000 euro, a zwycięzca lub zwyciężczyni części badawczej – 75 000 euro.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: 150 tys. euro do wygrania w konkursie „Telekom Challenge” przygotowanym przez Deutsche Telekom