Nowe hasło właściciela T-Mobile. "T - Connecting your world"
T - „Connecting your world" to nowe hasło całej Grupy Deutsche Telekom, do której należy T-Mobile Polska. Na polskim rynku hasło „Connecting your world" będzie wykorzystane po raz pierwszy w kampanii nowego programu lojalnościowego operatora.
Hasło "Connecting your world." podkreśla wartości, jakie niesie ze sobą marka T - podano w komunikacie. Slogan będzie używany w języku angielskim we wszystkich spółkach Grupy Deutsche Telekom, które działają pod marką T-Mobile.
- Wizerunek naszej marki jest teraz wyraźnie zrozumiały ponad granicami międzynarodowymi, a co za tym idzie, jest bardziej skuteczny" - wyjaśnia Ulrich Klenke, chief brand officer w Deutsche Telekom. - Wszystkie rynki mówią teraz tym samym głosem. To ważny krok na naszej drodze do stania się marką globalną - dodaje.
Na polskim rynku hasło „Connecting your world” będzie wykorzystane po raz pierwszy w kampanii programu lojalnościowego skierowanego do klientów - Magenta Moments, która wystartowała 16 października.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Nowe hasło właściciela T-Mobile. "T - Connecting your world"