DoubleVerify dostawcą weryfikacji reklam dla Deutsche Telekom
DoubleVerify, platforma zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła partnerstwo z Deutsche Telekom. Zajmie się weryfikacja reklam, aby pomóc firmie w poprawie ogólnej efektywności mediów i monitorować jej digitalowy ślad węglowy we współpracy ze Scope3.
Partnerstwo zapewnia Deutsche Telekom rozwiązania w zakresie weryfikacji i pomiaru jakości mediów oferowane przez DV, a umożliwiające płynne zmierzenie efektu pełnego planu mediowego na wszystkich urządzeniach i formatach na 11 europejskich rynkach (Austria, Niemcy, Węgry, Polska, Czechy, Grecja, Rumunia, Słowacja, Chorwacja, Macedonia i Czarnogóra).
Współpraca obejmuje również narzędzie do pomiaru śladu węglowego z wykorzystaniem technologii Scope3, co pozwala reklamodawcom mierzyć emisję CO2 kampanii reklamowych i łączyć je z danymi dotyczącymi jakości mediów i wyników kampanii z flagowej usługi i platformy analitycznej DV: DV Pinnacle. Jest to wsparciem strategii zrównoważonego rozwoju Deutsche Telekom.
- Dzięki Deutsche Telekom zyskujemy jedną z największych firm telekomunikacyjnych w Europie jako partnerzy weryfikacji - mówi Hubert Świtalski, business director w DoubleVerify odpowiedzialny za rynki Europy Środkowo-Wschodniej - To nie tylko świadczy o sile globalnego rozwoju DoubleVerify, ale również umożliwia Deutsche Telekom zwiększenie skuteczności i zrównoważonego rozwoju swoich mediów digital. To sygnał dla naszego regionu, że jakość mediów i zrównoważony rozwój są ze sobą powiązane. W reklamie digital ważne są obydwa te aspekty.
- Cieszymy się, że znaleźliśmy partnera w firmie DoubleVerify, która ustala wysoki standard w zakresie zapewniania jakości mediów w dzisiejszym złożonym środowisku cyfrowym. Dzięki tej współpracy tworzymy większą przejrzystość w naszych zakupach mediowych i eliminujemy niepotrzebne wyświetlenia reklam w nieskutecznych środowiskach cyfrowych - mówi Daniel Jäger, head of international nedia, Deutsche Telekom - Jesteśmy również przekonani, że dzięki naszemu partnerstwu będziemy mogli kontrolować ślad węglowy naszych działań mediowych i wpływać pozytywnie na zmiany w branży.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: DoubleVerify dostawcą weryfikacji reklam dla Deutsche Telekom