Deutsche Telekom partnerem EURO 2024
Firma Deutsche Telekom została oficjalnym partnerem krajowym przyszłorocznych Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2024. Firma będzie m.in. sponsorem krajowym oraz partnerem w zakresie praw medialnych i transmisji.
W ramach współpracy Deutsche Telekom będzie świadczyć usługi telekomunikacyjne na potrzeby turnieju oraz będzie sponsorem krajowym oraz partnerem w zakresie praw medialnych i transmisji. Będzie też transmitować wszystkie 51 meczów w Niemczech.
W ramach zawartej umowy Deutsche Telekom ma zapewnić łączność sieciową w 10 obiektach gospodarzy, 24 bazach drużyn i bazach treningowych, a także we wszystkich oficjalnych strefach kibica w miastach-gospodarzach. Będą one połączone z Międzynarodowym Centrum Nadawczym UEFA (IBC) w Lipsku. Z tego miejsca obraz telewizyjny ze wszystkich meczów będzie transmitowany na cały świat.
Poza tym niemiecka firma ma obsługiwać rozległe sieci informatyczne (LAN i WLAN) na stadionach, aby zapewnić płynną transmisję obrazu telewizyjnego i komunikację dla przedstawicieli mediów, a także włączenie siedziby UEFA EURO 2024 i jej centrów danych do ogólnej sieci.
Dodatkowo pakiet sponsorski obejmuje obecność podczas wszystkich meczów na tablicach obwodowych, prawa cyfrowe na platformach UEFA widocznych w Niemczech i wykorzystanie logo UEFA EURO 2024. Firma zapewni również prawa aktywacyjne w strefach kibica w miastach-gospodarza - pokaże tam wszystkie mecze za pośrednictwem MagentaTV podczas oficjalnych publicznych pokazów w Niemczech.
Poza tym, dzięki nabyciu praw medialnych do pokazywania wszystkich 51 meczów UEFA EURO 2024 na żywo na dedykowanej platformie Deutsche Telekom, MagentaTV, cztery mecze fazy grupowej i jeden mecz rundy 16 będą pokazywane w Niemczech wyłącznie na tym kanale.
Oprócz Deutsche Telekom, sponsorami krajowymi EURO 2024 są też niemiecki dostawca usług transportu kolejowego Deutsche Bahn oraz firma ubezpieczeniowa Ergo.
EURO 2024 odbędzie się w Niemczech od 14 czerwca do 14 lipca 2024 roku.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Deutsche Telekom partnerem EURO 2024