9,5 mld USD na reklamę na YouTube w 2015 r., ponad połowa w USA
W bieżącym roku reklamodawcy z całego świata przeznaczą na reklamę w serwisie YouTube 9,5 miliarda dolarów, czyli o 25 proc., więcej niż w roku ubiegłym - szacuje firma eMarketer.
fot. Shutterstock.com
Według analityków eMarketera, ze wspomnianych 9,5 miliarda dolarów - po opłaceniu kosztów (traffic acquisition costs - TAC, content acquisition costs - CAC) - należącemu do Google serwisowi pozostanie 4,28 miliarda dolarów przychodu, co będzie oznaczało wzrost o 40,6 proc. w porównaniu z rokiem 2014 (3,04 mld USD).
Tylko w USA przychód z reklam YouTube ma w tym roku sięgnąć 2,22 miliarda dolarów, stanowiących 51,9 proc. globalnego przychodu z reklam serwisu.

Youtube
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: 9,5 mld USD na reklamę na YouTube w 2015 r., ponad połowa w USA