ABC najpopularniejszą stacją w sieci
W sezonie 2007/08 najpopularniejszą stroną internetową należącą do amerykańskiej stacji telewizyjnej była ABC.com.
Witryna ABC zanotowała 27,14 procenta udziałów w rynku. To co prawda mniej w porównaniu z 29,89 procenta w sezonie 2006/07, ale wystarczyło to do odebrania pierwszej pozycji stacji NBC - informuje serwis MediaPost Publications, powołując się na dane firmy badawczej Hitwise.
Serwis NBC.com zajął drugie miejsce notując spadek udziałów z 32,89 do 27,01 procenta. Na kolejnych miejscach znalazły się witryny stacji: CBS (21,51 procenta udziałów w rynku), Fox (17,54 procenta), The CW (6,61 procenta) oraz MyNetworkTV (0,19 procenta).
We wspomnianym okresie najwyższy w zrost liczby wizyt - o 41 procent - zanotował serwis CBS, wyprzedzając pod tym względem The CW (wzrost o 27 procent), Fox (wzrost o 6 procent), ABC (spadek o 9 procent), NBC (spadek o 18 procent) oraz MyNetworkTV (spadek o 22 procent).
Pod względem czasu spędzanego przez internautów na poszczególnych stronach, w sezonie 2007/08 liderem była CBS ze średnią 10 minut i 24 sekund na jednego użytkownika. Wyprzedziła ona tutaj NBC (10:07), The CW (9:42), ABC (8:21), Fox (6:43) oraz MyNetworkTV (4:10).
Z kolei biorąc pod uwagę poszczególne programy amerykańskich kanałów, największą popularnością cieszyła się witryna nadawanego na antenie stacji Fox 'American Idol', z 14,01 procenta rynkowych udziałów. Na kolejnych miejscach znalazły się tutaj serwisy programów: 'Deal or No Deal' (NBC - 13,33 procenta udziałów w rynku), 'Dancing with the Stars' (ABC - 7,33 procenta), 'Survivor: Micronesia' (CBS - 4,78 procenta), 'America's Most Wanted' (Fox - 3,86 procenta), 'Heroes' (NBC - 2,98 procenta), 'Lost' (ABC - 2,67 procenta), 'The Biggest Loser' (NBC - 2,22 procenta), 'The Office' (NBC - 2,07 procenta) oraz 'Grey's Anatomy' (ABC - 1,81 procenta).
źródło: MediaPost Publications
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: ABC najpopularniejszą stacją w sieci